Zwroty i reklamacje 


1. Zwroty

Wszystkie pełnowartościowe towary możesz zwrócić bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Poza kosztami przesyłki zwrotnej, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu odstąpienia od umowy. 

Żeby odstąpić od umowy należy we wskazanym terminie (14 dni) skontaktować się z naszym sklepem internetowym poprzez e-mail info@amisell.pl lub telefonicznie +48 800 900 777
w celu poinformowania nas o swojej decyzji oraz ustalenia szczegółów zwrotu.

Odsyłany towar zabezpiecz, zapakuj i wyślij wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, dostępnym >>tutaj<< oraz dowodem zakupu, na uzgodniony wcześniej adres, najpóźniej do 14 dni od dnia odstąpienia
z dopiskiem „zwrot - sklep internetowy”. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania ani uszkodzenia.

W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy wszystkie otrzymane w ramach umowy płatności, tj. koszty towaru/ów oraz koszty dostawy. 

Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Informujemy, że zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Informujemy, że poniesiesz wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (zależne od sposobu wysyłki, jaki wybierzesz).

2. Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowany przez nas towar był pełnowartościowy. Gdyby jednak zakupiony produkt posiadał wady fizyczne, lub uległ uszkodzeniu nie z Twojej winy, możesz go reklamować w czasie 2 lat od zakupu. 

Ponosimy odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne lub prawne produktów (rękojmia). Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za wady, które powstały w wyniki niewłaściwego użytkowania produktu, ewentualnych reakcji alergicznych na produkt, ani w przypadku, gdy opakowanie produktu różni się od poglądowego zdjęcia w sklepie internetowym.

Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w czasie transportu, przyjmij paczkę i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli możesz, wykonaj zdjęcia zniszczeń i dołącz do korespondencji reklamacyjnej.

Reklamowany produkt zabezpiecz i zapakuj tak, aby nie ucierpiał w transporcie (najlepiej użyj do tego opakowania, w którym otrzymałeś przesyłkę), wypełnij formularz reklamacyjny i wyślij paczkę razem z uzupełnionym formularzem.

Zaznacz w formularzu na czym polega wada towaru, kiedy została zauważona, podaj również oczekiwaną formę uznania.

Koszt takiej przesyłki pokrywa sklep internetowy.

Przysługuje Ci prawo do:

- usunięcia wady produktu poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy,

- innej formy rekompensaty ustalonej wcześniej ze sklepem (np. bon, karta podarunkowa),

- żądania obniżenia ceny kupna (zostawiasz sobie towar, my zwracamy część ceny zakupu),

- odstąpienia od umowy w przypadku znaczących wad.

Rozpatrzenia reklamacji dokonujemy niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego, cały proces trwa zazwyczaj od kilku do kilkunastu dni. 

O przebiegu reklamacji, jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu będziemy informować Cię na bieżąco za pomocą wiadomości mailowych, SMS lub telefonicznie. 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonej reklamacji, otrzymasz nowy egzemplarz danego produktu. Jeżeli wymiana nie będzie możliwa, otrzymasz zwrot pieniędzy. Nie ma możliwości wymiany na inny produkt.

3. Kontakt

Wszelkie pytania dotyczące zwrotów i reklamacji prosimy kierować na adres e-mail info@amisell.pl lub telefonicznie:  +48 800 900 777

tło z kwiatami i perfumami