Dostawa i płatność


Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy dotarły w jak najkrótszym czasie. Czasami jednak podczas wyprzedaży lub specjalnych akcji dostawa może się wydłużyć do kilku dni roboczych. Możesz na bieżąco sprawdzać informacje na temat swojej przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego, który otrzymasz w wiadomości mailowej. 


1. Rodzaje płatności

Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz opłacać na dwa sposoby:

przy odbiorze, czyli dostawa za pobraniem,

płatność online w momencie zamówienia produktów - za pośrednictwem operatora Blue Media (e-przelew, płatność kartą lub przelew tradycyjny) lub PayPal (płatność kartą).

Jeśli skorzystasz z szybkiego przelewu lub przelewu tradycyjnego, zamówione produkty wyślemy, gdy nasz system potwierdzi otrzymanie płatności.


2. Sposoby dostawy

Przesyłki w sklepie internetowym realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost (kurier InPost lub paczkomaty). Przy zamówieniach powyżej 250 zł obowiązuje darmowa dostawa standardowa. 

Przesyłki wysyłane są w dni robocze. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, będzie próbował drugi raz dostarczyć zamówienie o uprzednio ustalonej telefonicznie godzinie. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia, przesyłka zostanie odesłana do sklepu internetowego lub w przypadku paczkomatów, zamówienie odesłane będzie po upływie przewidzianego przez firmę InPost czasu na odbiór przesyłki. 

Ważne! Wszystkie produkty pakujemy bezpiecznie (używamy folii bąbelkowej i miękkich wypełniaczy), jeśli jednak przesyłka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, odmów przyjęcia towaru i spisz protokół reklamacyjny w obecności kuriera.


3. Koszty przesyłki

Przedpłata (płatności online)

Dla zamówienia poniżej 250 zł - koszt 12 zł

Dla zamówienia powyżej 250 zł - koszt 0 zł

Za pobraniem (płatność przy odbiorze)

Dla zamówienia poniżej 250 zł - koszt 14 zł

Dla zamówienia powyżej 250 zł - koszt 0 zł


tło z kwiatami i perfumami